Számlakonverziós Bővítmény

Mérd a megrendeléseid értékét Google Ads-ben szolgáltatóként!

Ha nem webáruházként hirdetsz…

Akkor ismerős az alábbi problémák egyike:

Leadeket látsz, de nem tudod, melyikből lett vásárlás és mekkora értékben.

Nincs ROAS-mérés, mert nincs webshopos konverziós kód.

Csak tippelni tudsz, melyik kulcsszó és kampány térül meg valójában, és melyik pazarolja a hirdetési kereted.

Mostantól mindez megváltozik.
A Számlakoverziós Bővítménynek hála áthidalhatod a hiányzó adatokat,
és maximalizálhatod a hirdetési hatékonyságodat.

Mi az a Számlakonverziós Bővítmény?

Az AdsKezelés.hu legújabb találmánya:

Ez az egyedülálló szoftver lehetővé teszi, hogy a kiállított számlák valós értékei visszaköthetőek legyenek a Google Ads kampányokhoz – akkor is, ha nem webáruházként működsz.

Látod a leadjeid valódi értékét:

Kulcsszavanként, kampányonként, sőt, hirdetéscsoportonként láthatod, hogy melyik hirdetés hozott valódi, pénzben kifejezhető megrendelést – nem csak érdeklődést.
Valós bevételi adatok alapján hozhatsz meg optimalizálással kapcsolatos döntéseket.

Így működik a Számlakonverziós Bővítmény:

A bővítmény lényege, hogy a kiállított számlák értékét összeköti a korábbi Google Ads kattintásokkal – automatikusan, háttérfolyamatként. Nem kell számlázó rendszert váltanod, nem kell fejlesztőt bevonnod, csak használnod az eszközt.

1. Kiállítod a számlát

bármely általad használt számlázó rendszerben.

2. Feltöltöd az adatokat

(pl. név, e-mail, összeg) az AdsKezelés.hu Számlakonverziós Bővítményébe.

3. Linket kapsz,

amit beillesztesz az ügyfélnek küldött (pl. számla) e-mailbe vagy köszönőoldalba.

4. Ügyfél rákattint a linkre,

és a háttérben automatikusan lefut a Google Ads mérőkód.

5. Ha volt korábbi hirdetéskattintás,

a számla értéke azonnal bekerül a Google Ads fiókodba, mint konverziós érték!

Milyen előnyökkel jár a Számlakonverziós Bővítmény használata?

Valódi bevételi adatok:
Lásd a Google Ads-ben a pontosan megtérült összeget, ne csak a leadek számát.

Adatalapú optimalizálás:
Kampányaidat végre nem érzésre, hanem pontos számokra alapozva optimalizálhatod. Költs arra, ami valóban pénzt hoz!

Pontos ROAS elemzés:
Szerezz pontos, kulcsszavakra lebontott megtérülés-elemzést (ROAS) még akkor is, ha a konverzió offline történik.

Maximális hatékonyság:
Növeld a marketing költésed hatékonyságát. Az adatok alapján hozott döntések biztosítják, hogy csak a nyereséges kulcsszavakra fókuszálj.

ADSKEZELÉS INSIDER
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.