Klaszterelemző – Emeld új szintre
a Google Ads-kampánystratégiád
Építs 3 hónapnyi Google Ads-adatból új, nyereségesebb
hirdetéscsoport-struktúrát a Klaszterelemző programmal!
Ismerős ez a helyzet amikor Google Ads-ben hirdetsz?



Ha vannak is eredmények, azok nagyon lassan – csak hónapok elteltével jönnek.
Klaszterelemző programunkkal mindez megváltozik.
Újraszervezzük a kampányaidat úgy, hogy többet hozz ki ugyanabból
a költségkeretből.
Mi az a Klaszterelemző Program?
A Klaszterelemző az AdsKezelés.hu saját fejlesztésű eszköze.
Átvizsgálja egy fiók legutóbbi 3 hónap Google Ads-adatát. A kinyert adatot felhasználva, teljesítmény alapján csoportokba (klaszterekbe) rendezi a kulcsszavakat. Ezután pontosan látszódni fog, mely kulcsszavak hoznak nyereséget, és mik azok amik viszik a pénzt.
Google Ads hirdetésekre kifejlesztett elemzőprogram.
Ezt követően sokkal gyorsabban tudsz majd optimalizálni – anélkül hogy több pénzt égetnél el. Így a kampányaid végre tisztán, átláthatóan fognak működni a Klaszterelemző módszerével.
Így dolgozik a Klaszterelemző
Három hónapnyi Google Ads adat elegendő kideríteni, hogy melyik kulcsszó termel és mi viszi el a pénzt. A nyerő kulcsszavakat új, tisztán átlátható kampánystruktúrába rendezzük – így gyorsabban optimalizálsz. Több profitot termelsz, mindezt rövidebb idő alatt, mint korábban.
1. Adatlekérés:
Először lekérjük az utolsó 3 hónap kampányadatait a Google-től.
2. Klaszterezés:
Ezután klaszterekbe (csoportokba) rendezzük a kulcsszavakat eredményességük szerint.
3. Kampányoptimalizálás:
Majd felépítünk egy fókuszált, nyereségorientált hirdetéscsoport-struktúrát.
4. Javaslattétel:
Végül javaslatot kapsz tőlünk, amit bevezetünk neked – vagy átadhatod a saját csapatodnak.
Mit nyersz a Klaszterelemző használatával?

Jobb kampány-eredmények:
A költségkereted emelése nélkül.

Hatékonyabb optimalizálás:
Gyorsabb eredmények, átlátható struktúrával

Kulcsszavankénti ROAS:
Végre pontos képet kapsz a megtérülésről.

Szigorúan adatalapú döntések:
Mondj búcsút a találgatásoknak.


