CPC BCG Mátrix – Költs valóban pénzhozó kulcsszavakra

A Google Ads-kampányod nem attól lesz sikeres, ha sokat költesz – hanem ha tudod, melyik kulcsszavakra érdemes pénzt költened.

 

Ismerős helyzet, amikor Google Ads-kampányt futtatsz?

Költesz, de nem látod, melyik kulcsszavak hoznak valóban eredményt
Minden kulcsszóra első akarsz lenni

ROAS/ROI mutatóid stagnálnak, hiába optimalizálsz folyamatosan

Ha nem követsz megfelelő stratégiát, a Google Ads
könnyen pénzégetéssé válhat.

Itt jön képbe a CPC BCG Mátrix, amely kristálytiszta
kulcsszóstratégiai útmutatást ad.

Mi az a CPC BCG Mátrix?

Kulcsszóstratégiai szoftver, amivel találgatás helyett
valós adatokon alapuló döntéseket hozol.

Olyan elemzőeszköz, ami elemi szintre bontja a Google Ads-fiókod teljes keresési kifejezés-előzményét:

A CPC BCG Mátrix, a hagyományos BCG mátrix logikáját alkalmazza a Google Ads kulcsszavakra. Célja vizuálisan megmutatni, mely kulcsszavak termelnek profitot, és melyek viszik a pénzt feleslegesen.

A CPC BCG Mátrix 4 kategóriába sorolja a kulcsszavakat potenciáljuk és megtérülésük alapján:

Ezáltal segít megmutatni, melyik kulcsszavak termelnek profitot – és melyek viszik a pénzt.

Hogyan valósul meg a CPC BCG Mátrix működése
a gyakorlatban?

A CPC BCG Mátrix ereje abban rejlik, hogy felülmúlja a hagyományos kulcsszavankénti megközelítést: eredményességük alapján rendezi csoportokba a kulcsszavakat. Fiókszinten gondolkodik, így a stratégiai döntés háttere sokkal átláthatóbb és hatékonyabb. Tisztán láthatóvá válik a teljes költség és a megtérülés viszonya.

1. Adatlekérés:

Lekérjük az elmúlt legalább 3 hónap teljes, részletes keresési kifejezés-előzményét.

2. Klaszterezés:

A kulcsszavakat egyedi algoritmusunkkal klaszterekbe (csoportokba) rendezzük eredményesség és költés szerint.

3. Pozícionálás:

A csoportokba rendezett kulcsszavakat elhelyezzük a CPC BCG Mátrix négy mezőjében. Itt válik vizuálisan is egyértelművé, melyik kulcsszavakra érdemes irányítani a fókuszt.

4. Stratégiai javaslat:

Részletes javaslatot adunk kampánystruktúra, és a licitstratégia teljes újragondolására.

5. Megvalósítás:

Igény esetén mi magunk vezetjük át az új stratégiát a fiókba.

Ezeket nyerheted a CPC BCG Mátrix alkalmazásával:

 

Tiszta, átlátható kulcsszóstratégia:
Mondj búcsút a találgatásoknak és költs a kulcsszavakra megtérülésük szerint.

Időt és pénzt spórolsz:
Automatikusan a megtérülő kulcsszavakra koncentrálsz. A CPC BCG Mátrix dönt helyetted, rövidebb idő alatt.

Optimalizált költség:
Azokra a kulcsszavakra költesz amelyek bizonyítottan pénzt hoznak a konyhára.

Jobb eredmények, kisebb költésből:
Egy könnyen átlátható fiók és fókuszált stratégia garantálják, hogy kisebb költségből magasabb konverziós arányt érj el.

ADSKEZELÉS INSIDER
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.