Konzultációs Lap

Teljes átláthatóság ügyfelek és ügynökségek között a Google Ads hirdetéskezelésben.

Ismerős ez a helyzet a Google Ads hirdetéskezelésben?

Ismerős ez a helyzet a Google Ads hirdetéskezelésben?

Nem látod a fiókodban, milyen feladatok valósultak meg pontosan, és mikor került rá időráfordítás.

Kérdéseid, visszajelzéseid és új igényeid, szétszóródnak az e-mailek között.

Az óradíjas munkát utólag nehéz pontosan, tételesen elszámolni és ellenőrizni.

 A Konzultációs Lap ezekre a kihívásokra nyújt megoldást.

Mi az a Konzultációs Lap?

Saját fejlesztésű ügyfélmenedzsment (CRM) rendszer, amelyet kifejezetten a Google Ads hirdetéskezeléssel kapcsolatos konzultációkra hoztunk létre.

Egyedi project idővonal:

Egyetlen helyen, kronologikusan követheted a projekt eseményeit, a befejezett feladatokat és a következő lépéseket.

Rendszerezett kommunikáció:

Tiketten keresztül feltehetsz kérdést, adhatsz visszajelzést, vagy küldhetsz új igényeket. Minden kommunikáció rendszerezett, visszakereshető és a projekthez van rendelve.

Pontos munkaidő követés és elszámolás:

A rendszer precízen rögzíti a felhasznált konzultációs órákat, a feladathoz rendelve. Ezáltal átláthatóvá és igazolhatóvá válik a teljes óradíjas együttműködés.

Így működik a Konzultációs Lap használata a gyakorlatban:

Felejtsd el az órákig tartó keresgélést e-mailek között. Használd a Konzultációs lapot és lásd át a Google Ads hirdetéskezelés menetét egyszerűen.

1. Saját profil

Létrehozzuk neked az egyedi Konzultációs lapod a projektedhez.

2. Átlátható idővonal

Ezt követően naprakészen látod a folyamatban lévő, befejezett feladatokat és a rögzített időráfordításokat.

3. Tikett rendszer

Egyetlen kattintással kérdezhetsz, visszajelzést adhatsz vagy új feladatot delegálhatsz, tikett létrehozásával.

4. Pontos elszámolás

Végezetül, a konzultációs lapon az együttműködés végén minden feladat, kommunikáció és időráfordítás pontosan, igazoltan elszámolható.

Mit nyersz a Konzultációs Lappal?

Átlátható folyamat:
Az ügyfél pontosan tudni fogja, min dolgozik az ügynökség, és mennyi időt fordítanak a munkájára.

Pontos, igazolható elszámolás:
Az óradíjas munkák minden percét vissza tudod követni – kiküszöbölve így bármilyen rejtett költséget.

Dokumentált fejlődés:
A projekt minden döntése és lépése dokumentálva marad, segítve a későbbi optimalizálást.

Nyugodt együttműködés:
A rendszerezett kommunikációnak köszönhetően a fókusz így a célok elérésén marad.

ADSKEZELÉS INSIDER
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.